A sky full of stars.

Ikväll har bloggen vaknat till liv igen. Sommaren har äntligen kommit till Uppsala och ingen njuter nog mer än jag. I onsdags började jag mitt nygamla jobb som sköterska på Universitetssjukhuset. Gammalt - eftersom jag ändå har jobbat där som timvikarie sen i höstas. Nytt - eftersom hela sjukhuset har flyttat till nybyggda lokaler. Jag har dessutom börjat på en (för mig) ny avdelning, nämligen intensivvårdsavdelningen. Det är spännande, läskigt och väldigt lärorikt. Från att ha spenderat större delen av arbetsdagen med att rasta och mata djuren är det nu extremt mycket andra saker att prioritera. Jag försöker att suga in all ny kunskap som en svamp och är så jäkla pepp på att bli bättre på mitt jobb! I höst ska jag banne mig vara expert på att lägga permanentkanyler, hoho. 
 
Idag fyller förresten mammis år, grattis ♥ This one's for you: 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0