Jag lever.

Jamenassåsåatteeee... Det här med att blogga går ju bra. Bara typ en månad sen sist eller sådär. Good work. 
 
Saker som har hänt sen sist:
  • Jag har kommit tillbaka till Uppsala, fantastiskt fint.
  • Jag har börjat fyran. FYRAN, förstå!! Helt sanslöst, det känns som att jag nyss gick i ettan och inte kunde nånting. Nu går jag i fyran och kan ingenting istället. Det blir nog en veterinär av mig ändå någon dag, får man hoppas. 
  • Amanda har flyttat in i min korridor. Gissa hur mycket vi umgås? Svar: ca 23 timmar om dygnet. 
  • Jag har undersökt kor, klämt på hundmagar och dragit ut kalvar (OBS ej levande) ur lådor. Gårdagens träningspass bestod av foetotomi, googla det ni om ni vågar.  
Och hundra andra saker, men det där var det väl viktigast. Nu ska jag och min cykel bege oss mot stan för lite shopping. Puss och ha en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0