Höst.

Bra saker framöver:
  • Börja på buggkurs imorgon med Jonas. 
  • Åka hem tors-sön. Jag hade egentligen inte planerat att åka hem något alls under den här kaos-terminen, men så dök det helt plötsligt upp en långhelg så då passar jag på. 
  • Jobba som sköterska på djursjukhuset som ligger här vid skolan. Jag saknar faktiskt att jobba, så jag ska jobba lite extra på kvällar och helger. Det är konstigt det där, i somras ville jag inte jobba utan gå i skolan och nu när jag går i skolan vill jag hellre jobba. Kanske en kombo av båda blir bra? (Medföljande magsår och sömnbrist blir en extra bonus)
  • Konsert med Biffy Clyro den 6 november på Fryshuset i Stockholm. Behöver jag säga något mer?!?!?!?!
  • Phlugan den 9 november. För er som inte är veterinärer/vetstudenter kan jag berätta att Phlugan är en stor fest/bal för både färdiga veterinärer och studenter som träffas, äter god mat och har trevligt (=dricker enorma mängder alkohol, spiller ut sin förrätt/varmrätt/efterrätt över valfri bordsgranne och dansar närgånget med 30 år yngre studenter). KUL!
  • JUUUUUL!!!!!! AH LÄNGTAR efter att få julpynta, lyssna på julmusik, göra julgodis, åka på julmarknad i hovstallet (HAHAHA who am I kidding kommer aldrig ha tid med det), se på julkalendern, köpa julklappar etc. Varje söndag när jag storstädar funderar jag på om det är för tidigt att ta fram julpyntet redan...
Bra saker med idag: 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0