Dan före dan.

Det värsta med en tenta tycker jag är kvällen innan. En sån kväll är det ikväll. Jag vill bara få tentan gjord och orkar inte gå och vänta ända tills imorgon eftermiddag. Snart ska jag i alla fall cykla iväg mot Friskis och gå på ett intensivpass, hoppas att jag blir av med lite energi då för annars kommer jag inte kunna sova. 
 
Jag förstår nu vad alla äldrekursare menar med att den klinikförberedande kursen innebär fullt upp... Jag har nog aldrig haft såhär mycket att göra. Det är roligt, men jag har svårt att slappna av. Inte direkt på grund av skolan, utan snarare på grund av att jag vill göra så mycket på fritiden som jag känner att jag inte hinner med. Det handlar väl om att prioritera antar jag. Men hur gör man när det inte finns något att prioritera bort? Jag måste ha hand om Casco, träna, laga mat osv... 
 
Jaja, i-landsproblem I guess. Tjohej. 

Kommentarer
Postat av: Amanda

TJOHEJ!

2013-10-17 @ 20:46:49
URL: http://turnaround.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0