Anton Engdahl - Önska

Var har jag landat, jag minns faktiskt inte
Jag föll i bitar när höst blev till vinter
Fotografier jag stoppat i lådor
Minnena dämpar inte mina plågor
För dom har blivit gråare sen du försvann
Men jag vet att det finns en plats
 
Jag önskar du lyssnar,
Önskar att du lyssnar
Önskar att du lyssnar och hittar dit
 
Jag vet inget längre
Jag går runt och chansar
Famlar i blindo men låtsas jag dansar
Varenda misstag blir någonslags längtan
Ett hjärta som åter vill fyllas av känsla
 
För jag har blivit gråare sen du försvann
Men jag vet att det finns en plats
 
 
 
 
 
Med det här vill jag bara säga att jag är så himla himla storasysterstolt över min fina lillebror. Svämmar över lite varje gång jag här den här fina låten. SÅ HIMLA BRA DU ÄR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0