Pärlor.

Hejhejhej.
Dålig uppdatering och sådär. Men allt är i alla fall bra, fint och trevligt (utom vädret, snöjävel). Jag har fått jobb som djursjukvårdare i Göteborg till sommaren, har en lägenhet på gång och längtar som aldrig förr. Det kommer bli finfint! Jag njuter just nu av kandidatsemester, skrivandet av arbetet tar inte upp mycket tid alls så jag glider runt och gör lite andra grejjor istället. Typ springer ute i vårsolen, äter kladdkaka med briudarna och pussar på mannen min. Har massa fina bilder på oss i (smickrande för mannen och mindre smickrande för mig) skinnställ, tagna i Halmstad för några veckor sedan. Bjuder på en till och säger godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0