London-bilder.

Hej hej hallå!
Solen skiner över Uppsala och vårkänslorna börjar sakta med säkert komma smygandes. Casco och jag var ute på en joggingtur förut, han var piggare idag så det känns skönt. Förra gången jag försökte springa med honom fick jag släpa runt honom längs nästan hela rundan, trots att han brukar springa nån meter framför mig hela tiden. Tänkte att det kanske var ett tecken på att åldern kommit ikapp honom tillslut, och att vår springkarriär tillsammans var över. Nu verkar det dock vara andra bullar och peppar peppar men han klarar nog att hänga på turerna ett tag framöver med!
 
Londonresan var förresten super, precis som jag trodde. Blev dock inga telefonkioskkort (!!!) men väl några andra. Enjoy!
 
(Orkar inte skriva beskrivningar till alla bilderna men maten på bilden är vegansk fish&chips med friterad sjögrästofu, bilden med hotell-skylten är tagen på gatan utanför vårt hotell, T-rexen finns på Naturhistoriska museét och klockan är såklart Big Ben). 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0