Gotland.

Hej och hå, nu har jag flängt vidare och befinner mig för tillfället på Gotland. Känns som jag inte har gjort annat än att resa den senaste månaden, har hunnit med Göteborg-Halmstad, Stockholm, London och nu även Gotland. Här ska jag stanna i en vecka till, så förhoppningsvis hinner jag landa lite innan jag åker hem igen. Mamma och Anton är lediga idag och imorgon, men sedan blir det jobb/skola för dem i veckan. Jag ska passa på att slappa men även fixa lite med min redovisning som jag ska ha efter lovet. Kandidatkursen börjar gå mot sitt slut och nu är det bara den muntliga examinationen kvar. Jag brukar alltid vara väldigt nervös innan redovisningar men nu känner jag mig faktiskt helt lugn. Hoppas det håller i sig. 
 
 
Något som är lite konstigt är att jag har haft så ont i en fot att jag knappt kunnat gå. Jag har ingen aning om vad jag har gjort, men nu börjar det bli bättre i alla fall. Det är sol och varmt här idag, så mamma och jag tänkte ta en promenad ner till Almedalen och mata ankorna snart. Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0