Bra grejer.

Bra saker som har hänt sen sist:
  • Jag har blivit frisk!
  • Dagarna i Göteborg var fina, träffade släkten och fick se alla små bebisar. Farmor och jag var ute och åt lunch, och så blev det en hel del promenader med kusiner och hundar.  
  • Jag har fått jobb som djurvårdare till sommaren! Var på intervju på Blå Stjärnan i Göteborg i torsdags, och de ringde efter bara en timme för att erbjuda mig jobb. Det känns toppen! 
  • Jag har fått umgås med min man hela helgen, och jag är så full av tycka-om som man bara kan bli. Vi var hemma hos hans föräldrar i Halmstad och hälsade på. Det var mysigt, vi tog mest det lugnt vilket var välbehövligt. Jag fick dock testa att åka motorcykel för första gången! Det var riktigt roligt, nu längtar jag till sommaren när jag får åka igen (och no worries, han åker inte utan hjälm utan posar bara lite). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0