Sista spurten.

Den här helgen spenderas instängd tillsammans med skolböcker, hundar och sjuhelvetes mycket kolhydrater. Jag har i princip bara lämnat rummet för hundpromenader, tvättstugebesök och plugg hemma hos Linda igår. Snart ska jag bryta mig ut ur mitt lilla plugg-fängelse och bege mig till Asis för att kolla på lite hovar, hästben och sånt där. Känner mig faktiskt väldigt förberedd inför tentan nu, har lite muskelfästen kvar att banka in men annars sitter nog allt där det ska faktiskt. Det ska bli SÅ SKÖNT med sommarlov!
 
(Idag är förresten min lillebror på studentbal. Det betyder att det är tre år sen jag tog studenten. Börjar bli gammal... Andra tecken på att jag börjar bli gammal är att jag känner sug efter att ha ett trädgårdsland, att jag har börjat tänka på att köpa bekväma skor för första gången i livet och att jag hellre har hemmakväll framför TVn än går ut på nation. Nu kommer det bara gå utför). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0