Hard workwork.

Nu har jag jobbat i drygt en vecka och börjar komma in i rutinerna. Idag hade jag ansvar för egna patienter och hann under mina åtta arbetstimmar timmar känna
  • att jag är bäst i världen
  • att jag är sämst i världen
  • att jag har stenkoll på arbetsrutinerna
  • att jag måste sovit under mina första arbetsdagar för att jag inte kan något alls
  • totalt lugn
  • total panik
Det vänder ganska snabbt alltså. Hoppas att det stabiliserar sig lite efterhand. Kul är det i alla fall, och det är ju huvudsaken!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Keep up the good work! (efter 3 vector känner jag lite likadant :P men ser ev en av viss minskning av paniken - hoppas det håller i sig :) ) pöss!

2013-06-28 @ 18:39:26
Postat av: Karolina

och vem är du då? :)

2013-07-05 @ 05:36:41
URL: http://www.kaaarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0