Satan i gatan.

Livet i Göteborg rullar på! Nu har jag snart jobbat klart vecka fyra av nio (skulle egentligen jobba tio veckor men av någon anledning har jag en vecka ledigt mitt i augusti, SCORE), tiden går snabbt alltså. Förutom att jobba tränar jag lite och pysslar här hemma. Mannen var här och hälsade på de två första helgerna och helgen som var spenderade jag i Halmstad. Vi var på Gyllene tider-konsert, solade på stranden och var på grillfest med Jonas barndomsgäng. Det var mysigt, glömde bort jobblivet för ett tag och hade verkligen en minisemester. Blev dock extremt tomt att komma hem till lägenheten igen. Tur att jag har Casco, annars skulle det inte vara så roligt här i Göteborg. Nu ska jag släcka lampan och sova, upp fem imorgon som vanligt. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0