Augusti coming up.

Tiden bara rinner iväg, snart är det augusti och jag undrar var juli tog vägen egentligen? Jag är inne på jobbvecka sex av nio nu. Idag är jag ledig, sedan väntar två dagar jobb innan en ledig helg. Mamma åkte härifrån igår efter att ha varit här i en vecka, så nu är det tomt här! Tur att det händer massa roliga grejer framöver i alla fall, så jag har något att se fram emot. I helgen kommer Jonas, i nästa vecka får jag besök av min granne Hultan från Uppsala och den sjunde augusti åker jag till Mallorca tillsammans med min man. Det ska bli så himla skönt att komma bort lite!
 
Dags att springa ner till tvättstugan, so long!

Kommentarer
Postat av: Mum

Tack för en riktig toppenvecka!!
Ha det sååå bra i fortsättningen!!!

2013-07-24 @ 11:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0