Troublemaker.

God kväll!
Det har varit lite dålig uppdatering här på bloggen på sistonde, men jag känner på mig att den kommer bli bättre under de närmaste dagarna. Det brukar kunna bli så i tentatider, allt är roligare än att plugga (till exempel blogga). Idag har jag i alla fall fått en del gjort, men jag är långt ifrån färdigpluggad ännu. Tur att det är några dagar kvar tills tentan går av stapeln!
 
Igårkväll var planen att plugga, men helt plötsligt befann jag mig på V-dalas dansgolv utan att riktigt veta hur det gick till. Roligt var det i alla fall, och lite kul måste man få ha även i tentatider. Urban Cone spelade, ett svenskt band bestående av några unga killar. Vi såg dem på P&L i somras också och dem är faktiskt riktigt bra! Kanske inte direkt dansmusik, men ändå. Utgången resulterade i att jag vaknade vid halv 11 idag... Har varit lite småseg hela dagen, men var på gymmet och sprang förut så nu känner jag mig lite piggare. Lagom till läggdags liksom, hej bra planering. Ska vika lite tvätt och sen släcka lampan för ikväll. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0