Comeback.

Godkväll!
Nu är jag tillbaka i Uppsala, lite tomt utan familjen men annars är det toppen. Idag har jag varit inne i stan och färgat om håret, gjorde ombre-toning igen precis som de senaste gångerna. Tidigare har jag blivit lite missnöjd med färgen i botten, som blivit för ljus. Det sa jag till frisören, vilket ledde till att jag nu är nästintill svarthårig i botten... Men det blir nog bra, det brukar blekas så snabbt så om ett par veckor är nog färgen bättre. 
 
Annars har jag börjat projekt storstädning här hemma. Den som nån gång bott med mig (läs mamma) vet att storstädning för mig betyder riva ut precis ALLT jag äger ur skåp och lådor för att sedan sortera i ha kvar-, slänga- och ge bort-högar. Hittills har jag plöjt igenom alla garderober och lådor under sängen, nu är det bara skåpen kvar. Sedan ska jag damma-dammsuga-våttorka och grovstäda badrummet, efter det är jag nöjd! Det är nog dags att fortsätta med städningen nu faktiskt. Klistrar in en liten (fjortis-ta-kort-i-spegeln och håller-armen-jättekonstigt) bild på min nya mörka hårfärg för alla intresserade. Vill även passa på att hälsa till mormor och morfar, hej hej! Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0