Last day.

Jahapp, nu är sista dagen som 20-åring kommen. Jag ser faktiskt inte alls fram emot att bli 21, 20 känns som en väldigt bra och jämn ålder. Födelsedagen ska firas här hemma, på förmiddagen måste jag plugga och träna men på eftermiddagen kommer Amanda hit. Vi ska kolla serier och slappa tror jag, och förbereda inför kvällen. Då har jag nämligen bjudit in en herrans massa fint folk på fika! Jag har knåpat ihop chocolate chip cookies, kärleksmums med kaffeglasyr och cupcakes med rosa frosting. 
 
Ikväll ska jag ta bussen in till stan och gå på ett boxningspass på Friskis. Känner att jag har mycket energi som behöver pumpas ut, så det blir perfekt. Innan dess borde jag nog läsa igenom ett par artiklar, sååå... Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0