Gravitation.

Godkväll!
Hemtenta och redovisning (som jag slapp, puh) i försöksdjursmedicin avklarat och nu väntar ett kandidatarbete som håller på fram till april. Vi ska göra en litteraturstudie, och jag har valt ämnet etologi. Min tanke är att skriva om miljöberikning för något djurparksdjur, men jag har inte riktigt bestämt vilket än. Det lutar åt elefant eller delfin... Imorgon ska vi ha träff med vår handledare så jag får se vad hon säger. 
 
Helgen har spenderats på IKEA, gymmet och i famnen på min sjuka (stackars, stackars) man. Tiden rullar på snabbt och om jag inte misstar mig helt så har våren så smått börjat komma till Uppsala. Har varit ute på långpromenad med vovvis i 1,5 h både lördag och söndag. Njuter till max av att solens strålar faktiskt värmer lite! För en stund sen var min fina vän här och hade photo shoot med min lille prins. Nedan ser ni resultatet. Nu ska jag kolla Gossip girl, det var sååååå längesen. Herråå.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vilka söta!!

2013-02-03 @ 23:07:53
URL: http://turnaround.blogg.se
Postat av: Anton Engdahl

bästa bilden någonsin

2013-02-26 @ 11:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0