Hejhejhej.

HEJ! 
Här kommer en liten uppdatering, ÄNTLIGEN! Bara typ 1,5 månader sen sist... Jag sitter i min säng och trycker i mig choklad och popcorn, ganska nyss hemkommen från jobbet. Jag har, som jag skrev om i förra inlägget, börjat jobba som sköterska på djursjukhuset som ligger på campus där jag bor. Det är väldigt roligt! Nästan för roligt, jag känner redan nu att det finns risk att jag kommer tacka ja till lite för många jobbpass... Den här terminen är heeelt galen, vi har så mycket att göra! Har alltid fått höra att första terminen i fyran ska vara rolig men jobbig, men just nu känner jag faktiskt att den mest är jobbig. Man kan aldrig riktigt slappna av, det är tentor och övningar om vart annat. Det är så mycket som händer och jag vill ta in allt - jag vill ju bli bra på allt! I alla fall allt som har med smådjur att göra, jag har insett att det är smådjur jag vill pyssla med i framtiden. 
 
Bara snack om skolan. Annars då? Jo tack, julklapparna är inköpta och vovvis mår som en prins. Vi var ute och knatade i snöstormen förut, Casco var väldigt förtjust. Jag - not so much. Hoppas vädret har lugnat ner sig lite tills imorgon, då är det natt-o med glöggrunda och sittning. Jonas ska med, och såklart brudarna med. KUL! Nu är det gonatt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0