Veganspecial.

Uäk, mår illa. Åt nyss äppelkaka som världens bästa granne Hultan bakat, den var god men väldigt mättande. Fick hem en leverans med veganlivsmedel idag, som jag beställt från veganlife.se. Har hittills hunnit smaka vegansk salami och vegansk skinka, intressant! Smakar väldigt köttigt (eller som jag tror att kött smakar i alla fall, har inte ätit det sen jag fyllde 14...) så det tycker jag är lite läskigt. Kanske inte världens godaste att äta precis som det är, men jag ska göra pizza imorgon så jag tänkte lägga på lite på den. Kan nog bli bra! Beställde också världens godaste veganska chokladbar ♥ Fantastiskt, till och med godare än "vanlig" choklad. Gott folk, bli veganer!
 
Har haft cravings efter halloomi i flera dagar, det är i princip det enda jag saknar nu när jag inte längre äter animaliska produkter. När jag var i affären idag tänkte jag alltså att jag skulle göra ett litet undantag och köpte därför med mig hallomi hem. Sen hände det något konstigt... Jag kunde inte äta osten. Den smakade vidrigt. Vet inte om det är för att jag har blivit ovan med den smaken eller om just den osten var dålig. Fick slänga alltihop i alla fall, snacka om att jag blev besviken. Hädan efter blir det bara veganmat för mig.

Kommentarer
Postat av: Li

gillar att läsa din blogg vännen! du skriver bra, uppdatera mera :D saknar dig, puss

2012-09-23 @ 22:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0