Til kingdom come.

Så var det ju det här med att hinna uppdatera bloggen någon gång ibland också... Jag förstår inte vad som har hänt med mitt liv, det lugnar liksom aldrig ner sig. Allt är kaos. Det ser ut som det har dragit fram en orkan här och jag orkar inte städa. Har sovit i snitt 5 timmar/natt de senaste nätterna och känner mig halvt hjärndöd. Börjar inse att den där dagen då allt bara lättar och jag helt plötsligt har massor av tid aldrig kommer infalla. I veckan väntar pub quiz, fixardag på kåren, byggdag vid hundgårdarna, funkisragg och tusen andra grejer. Pust. 
 
Jag trivs ändå rätt bra i mitt kaos. Försöker ignorera alla saker jag borde göra (plugga, städa, laga mat) och njuta av allt kul som jag har för mig. För kaoset utgörs till största delen av roliga grejer. I fredags var vi ute och dansade på Värmlands, trots en kötid på 1,5 h blev det en kanonkväll. Igår morse mådde jag inte sådär jättefantastiskt, men trots det åkte jag med Amanda en sväng till Stockholm och kollade i lite affärer. Väl tillbaka i Uppsala hastade jag hem och åt och bytte om, och sen bar det av in till stan för förfest tillsammans med en hel hop av nya människor. Jag var lite nervös men det var trevligt. Alldeles för sent begav vi oss mot Norrlands och hann dansa i en knapp timme innan det stängde. Kön till garderoben blev snabbt milslång och jag hann precis med sista bussen. Slocknade hemma i min säng vid 4-tiden. 
 
Så ja, min tillvaro är en blandning av fest, hundpromenader, sleepovers, bondekvällar, föreläsningar, pussar och fjärilar i magen. Ganska fint ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0