Sol i sinne, brun inne.

Igår gick det-är-kaos-men-det-känns-bra-ändå över till magvärk hela kvällen. Lite synd eftersom vi gjorde egen sushi hemma hos Sissel och Filip. Jag lyckades bara peta i mig några bitar innan magen sa stopp. Den här veckan är det fullt upp men från och med på måndag ska jag börja prioritera - mer plugg och mindre fest! Idag känner jag mig  mindre orolig eftersom jag pluggat i stort sett hela dagen och insett att jag kanske inte är riktigt så lost som det kändes igår. Fortsätter jag så veckan ut så känns det nog bättre sen.
 
Imorgon kommer pappa och Anton hit för lunch, mysigt! Antingen äter vi på någon av skolans restauranger, eller så tar vi en sväng till Gottsunda centrum och äter där. På eftermiddagen ska Amanda och jag ha vårt första möte som mentorer. Det innebär att vi träffar en grupp amöbor (förstaårskursare) och diskuterar skola, framtid, stress och liknande saker. Jag trivdes väldigt bra på våra mentorsträffar när jag gick i ettan, så jag hoppas att våra amöbor kommer trivas minst lika bra! Amanda har bakat fika och jag har storstädat, så nu är vi förberedda som aldrig förr (och taggade till tusen). 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0