I can buy you.

Jisses vad fint det senaste dygnet har varit. Efter tentan (som jag tror gick rätt bra) tog jag en promenad in till stan med hundarna. Casco och jag är barnvakt åt en liten shetland sheepdog tills på onsdag, så hon fick följa med. Hundarna fick hänga hemma hos Amanda medan vi gick och käkade middag på Kalmars nation. Deras restaurang Smaka serverar endast vegetarisk och vegansk mat, heja! Vi åt lasagne till varmrätt och pumpapaj till efterrätt, mmmm vad gott det var! Sedan knatade vi hem till Amanda igen och förfestade lite, innan vi begav oss till V-dalas nation och dansade några timmar. Superpraktiskt att hundarna var i stan, för då slapp jag åka hem mitt i natten. Efter festen blev det häng och snack på Rackarbergsgatan innan jag slockade i famnen på världens finaste runt fyratiden. 
 
Förutom en kort promenad med hundarna vid 8 så sov vi till halv 1. SKÖNT! Amanda blöd på lyx-brunch med scones och smoothie när vi äntligen lyckats masa oss upp. Sedan lämnade Jonas oss och vi drog in till stan. Jag unnade mig ett par nya skor från Skopunkten (som man kan se här nedanför om man vill), en ny foundation och ett par svarta Cheap monday-jeans. Har man råpluggat konstant i flera veckor måste man ju faktiskt få lite belöning. Nu sitter jag med chips och te framför Så mycket bättre och bara myser. Fasen vad fint livet känns. Jag har verkligen underbara människor runtom mig, jag blir helt varm i hjärtat bara av att tänka på det. ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Mum

Och mamma är också bra!! ;-)

2012-11-26 @ 19:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0