Flytta på dej.

Jisses vad mycket som händer just nu, hinner med mitt eget liv. Igårkväll hade vi ost- och vinkväll hemma hos Ebba, det kändes väldigt... vuxet. Men ost och vin är gott och tjejerna är bäst så inte mig emot. Vi skulle egentligen åka hem och sova efter det, men Amanda och jag pratade lite med världens bästa DJ som satte upp oss på listan på BJ's. Alltså blev det dricka drinkar och dansa istället för att sova! Kvällen fick ett otippat slut och jag är glad att vi gick ut, trots att jag är tröttare än tröttast idag.
Om drygt en timme ska jag vara nere vid VMF's hundgårdar och hålla i en byggdag tillsammans med Lina och Victoria. Det ska bli intressant eftersom vi verkar ha tummen mitt i handen alla tre... Vädret är i alla fall fint så vi slipper stå ute i regn hela dagen. Alltid något.
Imorgon åker vi med klassen till Skara för att bo där fem dagar och göra gårds- och slakteribesök. Jag har inte ens reflekterat över vad jag bör ha med mig... Det är nog dags att ta tag i sitt liv nu!
Ha en bra dag kompisar!

Kommentarer
Postat av: william

mysigt med ost/vin kväll:D



Och säg gärna vad du tycker om mina"Don't let her deceive you" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-05-06 @ 10:08:25
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0