På tomhetens botten står vi på toppen.

Saker som har hänt idag:
  • Jag gick upp klockan halv 8 och gick till gymmet innan skolan                                         (paus för beundran och applåder). Sprang lite på crosstrainern och pumpade lite muskler. Bra start på dagen.
  • Jag har gått på två totalt värdelösa föreläsningar. Eller, de var säkert intressanta och så, men jag har inte tid med sånt som bara är intressant. Jag behöver lägga tid på att fatta allt som står i målbeskrivningen för kursen istället...
  • Casco och jag har gått långpromenad i spöregn. Jag hade tunna strumpbyxor på mig, för alla mina kläder är huller om buller nu när jag har plockat ur rummet och jag orkade inte leta reda på byxor. Mmm vad mysigt det var.
  • Det har varit föreningsmöte på kåren och Victoria och jag gick dit bara för att äta mat. Man får nämligen soppa och världens godaste bröd efter mötena och kylskåpet ekar sådär lagom tomt såhär innan hemresa, så det passade perfekt! Jag kan gå på nästan vilket möte som helst, det spelar ingen roll hur tråkigt det är, bara det är gratis mat efteråt. Maten blir liksom alltid lite godare när den är gratis.
  • Jag har blivit blåhårig igen. Det bleks fort som attan, trots att det var blåare än blåast efter färgningen förra måndagen hade färgen nästan gått ur helt innan vi färgade om idag.
  • Mitt rum har blivit totalt urplockat. Igår hade jag ändå lite grejer kvar, men nu ekar det tomt här inne. Det enda som finns kvar är en säng, först tänkte jag ta ut den med men sen insåg jag att jag skulle få sova på golvet i så fall, så jag får flytta den imorgon istället. Jag längtar redan tillbaka till Uppsala fast jag inte ens har hunnit åka härifrån än, för jag vill se hur fint mitt rum kommer se ut när det har fått nytt golv. Jag känner på mig att det kommer bli toppensupermegafint.
  • En sak som inte har hänt än är att jag ska rensa kylen på det lilla som finns kvar. Sen ska jag gå ut med vovven, och sen är det sovdags. Gonatt ♥

Kommentarer
Postat av: Li

Älskar din blogg Karolina! Längtar tills du kommer till ön :D Stor kram!!

2012-03-29 @ 22:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0