Glad midsommar.

Det här med midsommar alltså... Jag tycker det är lite överskattat. Det är alltid dåligt väder och blir aldrig riktigt så roligt som man tänkt sig. Så igår när jobbet ringde och frågade om jag vill hoppa in lite senare så svarade jag ja. Det ska bli rätt kul att jobba lite natt igen, var längesen sist. Frågan är om det kommer hänga någon på McDonalds ikväll, alla firar väl på landet och de få som är kvar i stan vill nog inte ge sig ut i regnet. Vi får se hur det blir.
 
Nedräkning pågår förresten, nu är det bara två dagar kvar tills jag tar båten och sedan tåg vidare till Norrköping! Ska hälsa på Amanda lite, och på tisdagen beger vi oss till Borlänge för att hänga på Peace&Love resten av veckan. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0