Dunkla rum.

Dagen spederas i soffan... Jag har lyckats bli matförgiftad eller något, mår kasst i alla fall. Typiskt eftersom jag egentligen skulle ha jobbat idag. När jag vaknade imorse trodde jag att jag skulle kunna pallra mig iväg ändå, men när jag stod ute vid cykeln kände jag mig svimfärdig och fick ringa och sjukanmäla mig. Att sjukanmäla mig är verkligen bland de värsta sakerna jag vet, men det är bättre att jag ligger här än att jag är på jobbet och mår dåligt.
Annars då? Har nu varit på ön i lite mer än en vecka och börjar vänja mig. Saknar dock Uppis väldigt mycket och längtar till hösten. Tänk att vi i Veterator blir treor då, det känns galet stort. Jag vet bara hur stora jag tyckte att treorna var när jag började ettan... Tiden går så snabbt så det är nästan lite skrämmande.
Nu ska jag återgå till TV-tittandet och hoppas på att magvärken släpper snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0