Wrangler.

Som jag skrev tidigare köpte jag i somras ett par Wrangler-shorts på second hand för 45 kronor. Ett riktigt kap, då man kan få betala många hundralappar för ett par såna shorts på second hand här i Uppsala. De satt dock som påsar, och ramlade av om jag inte använde dem med ett jättespänt skärp. Väldigt fult... Jag var osäker på om de skulle gå att sy in, men igår provade jag i alla fall. Jag sprättade först sömmen mitt bak och tog in dom några cm där. Det blev bra, men de var fortfarande för stora. Då sprättade jag även sömmarna i sidorna, och sydde in dem där med. Sen blev det alldeles perfekta! Jisses vad nöjd jag är. Avslutade med att klippa av nederkanten, och sätta på några döskallenitar vid fickan. Jag har tyvärr inga förebilder, men tänk er ett par fyra storlekar för stora shorts...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0