McDonald's.

Idag var jag och gästspelade lite på jobbet. Jag hade egentligen bestämt mig för att inte jobba något det här lovet, utan bara ta det lugnt och vila upp mig. Igårkväll kände jag dock att vilandet hade gått lite till överdrift, och att det kunde vara trevligt att göra något annat än att läsa, promenera eller stirra in i väggen. Därför tackade jag ja till att jobba några timmar idag. Det känns alltid lite som att komma hem när jag kommer till jobbet. Jag började sommaren det år jag fyllde 16, det är alltså 3,5 år sedan. Då var jag rädd för killarna i köket och råkade fråga en gäst i kön var han låg och väntade på mig... (dog lite då). Det har gått väldigt mycket upp och ner under åren. Oftast har jag tyckt att jag har världens bästa jobb, men i perioder har det såklart varit kämpigt. Det som fått mig att stanna kvar så pass länge är alla grymma kollegor. Ni är BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0