Finbesök.

Jag råkade laga lunch som hade räckt till en mindre armé, och sen åt jag upp alltihopa för jag tänkte att mat är bra. Nu gör magen nästan ont för den är så full... Men gott var det! I eftermiddag får jag kärt besök. Joanna kommer nämligen hit! Vi har inte setts på rätt många månader, för hon var varit ute i den stora vida världen. Men nu är hon hemma i lilla Sverige igen, och från ikväll till och med torsdag befinner hon sig här hos mig. Tjoho! Passar på att bjuda på några mer eller mindre vackra bilder på oss genom åren...
London -08



Medeltidstjejer, -08 tror jag...



Barcelonabrudar på världens bästa klubb Bikini -09



Lost in Dublin, -10

Sen tänkte jag visa bilder från Londonresan förra året, men mystiskt nog så verkar dom ha försvunnit. Nu ska jag i alla fall ut och gå med Alice. Hejdo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0