Disease.

Jahopp, tillbaka i Uppis då. Jag var verkligen i valet och kvalet igår, åka eller inte åka? Bestämde mig i alla fall för det första alternativet och efter cirka sju timmars resa var jag äntligen framme. Skönt! Idag mår jag mindre bra... Hade hög feber i nättras igen, men nu har den sjunkit ganska mycket. Har dock en riktigt sprängande huvudvärk, aldrig varit med om något liknande innan. Plus en hals fylld av lymfknutor i size tennisboll. Tur att jag har sånna snällisar till vänner i alla fall, Amanda köpte lunch till mig, Linda går långis med Casco nu och Victoria ska handla lite till mig senare. Jag har egentligen rätt mycket mat i skåpen, men inget jag är sugen på. Aptiten är liksom inte den bästa, en dag som denna. Nu ska jag läsa ut min spännande bok och försöka bli frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0