Save tonight.

Jisses vad jag har sytt, hela helgen faktiskt! Har varit lite dålig på att fota, men tänkte lägga upp efter-bilder (även om jag inte orkade ta några före-bilder) senare i veckan. Att ha en symaskin är bäst! Nu har jag bara kvar att sy in ett par shorts från Wrangler som jag hittade för 45 kronor på Katthemmets second hand i somras. De var stora redan då, och nu har de blivit ännu större... Måste köpa en symaskinsnål för jeanstyg, min vanliga böjdes när jag hade sytt cirka 2 cm... Jag är verkligen envis, jag vet innerst inne att man inte kan sy i tjockt jeanstyg med en vanlig nål men ändå var jag helt övertygad om att det skulle gå bra. Se där hur det gick...  Jaja, nog om mitt syende.
Annars då? Halsontet hänger kvar. Jag har skurat köksluckorna i köket. Bytt lakan, duschat, gjort hårinpackning. Haft jättetråkigt. Nu är det så ska det låta. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0