Projekt.

Idag har jag flyttat mig från säng till skrivbord! Tänkte passa på att sy om lite kläder, vilket aldrig blir av annars. Har tagit lite före och efterbilder:
Tråkig skjorta i nattlinnemodell
Klippte och grejade lite, samt satte på nitar. Mycket bättre!



Gammal klänning som jag nog aldrig använt. Gillar överdelen, men inte underdelen.





Därför klippte jag av underdelen! Tänkte ha överdelen under en transparent skjorta och med höga shorts till.

Jag har ungefär 100 grejer kvar att sy om, så fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så duktig du, jättesnyggt! :)

2012-01-21 @ 16:12:49
Postat av: Linda

Grymt duktig! Sååå himla snyggt!

2012-01-21 @ 16:27:58
Postat av: Slemma

Damn it girl, your good! För övrigt, kan inte jag kalla dej Kalorina längre..?

2012-01-26 @ 13:32:52
URL: http://domkallarmigemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0