Ny dator.

God eftermiddag allihopa.
Det här blir min första uppdatering från min nya dator! Jag har suttit i flera timmar och fört över filer från min gamla lilla dator, tror äntligen det är färdigt nu. Fläkten på den lilla började nämligen låta som ett mindre sågverk för några veckor sedan, så jag tänkte att det kunde vara en god idé att önska sig en ny dator innan den lilla skulle gå i graven helt. Nu verkar den dock ha repat sig igen, men det kan ändå vara skönt att ha en större dator när jag ska se på film eller jobba med skolarbeten (min lilla är kanske 10 tum, och den nya 15,5 tror jag).
Annars händer det inte så mycket. Det känns som det enda jag gör är att äta... Ska bli skönt att komma tillbaka till Uppsala och få lite rutin på mat och träning. Imorgon ska i alla fall Sissel och jag gå på danspass på Friskis! Alltid något. Vi ska förresten umgås ikväll också, Kronjuvelerna börjar gå som serie och vi tänkte se den. Jag såg filmen på bio i somras och tyckte den var bra!
Nu tar det här otroligt intressanta och innehållsrika inlägget slut. Ha en bra kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0