Heartbeats.

Jaha, gott nytt år till er alla då! Själv tycker jag att nyårsafton är lite överskattad... Så jag firade hemma med familjen och två skotträdda hundar. Sippan satt under bordet och skakade större delen av kvällen, och Casco låg under täcket med huvudet i min halsduk och morrade lite. Jag kan verkligen inte förstå det fina med fyrverkerier, när djur blir så himla rädda för dem. Okej att skjuta precis vid 12-slaget, men det smäller ju hela dagen... De små rackarna som piper och sedan smäller är klart värst. Stackars hundar. Anton och jag ägnade kvällen åt att spela in en akustisk version av Foo Fighters låt Everlong. Han mixade den lite efter att jag gått och lagt mig, så nu ska det bli spännande att höra hur den verkligen blev! Om det inte låter alltför jäkligt kanske vi lägger upp den på Facebook sen, vem vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0