Hair color.

Jag har färgat håret!!!
...okej det har jag inte. Jag har lekt i en dålig app på telefonen där det bara fanns konstiga hårfärger. Fast jag är sugen på att göra något med det, jag vet bara inte vad. Det är egentligen väldigt slitet så jag borde klippa av det, men är inte så sugen på det... Funderar på att färga i någon spännande färg. Jag gillar den röd/lila som Rihanna har på bilderna här nedanför, mest den till höger då den till vänster är lite väl matt och tråkig... Fast jag skulle vilja ha lite mörkare färg, något mer åt det lila hållet, och lite starkare. Svårt att förklara, det låter säkert jättefult när jag beskriver men färgen jag tänker på är faktiskt snygg. Har suttit hela förmiddagen och försökt hitta en bild så jag kan visa hur jag menar, men inte lyckats. Fast jag kommer aldrig våga när det väl kommer till kritan, men ändå...
Bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0