Du vet ingenting om mig.

Hallihallå.
Jag åkte in till Närakuten idag, för nu är jag trött på att vara sjuk. Feber för nionde dagen på rad... Kalaskul. Sköterskan sa i alla fall att hon inte kan avgöra om jag håller på att bli frisk eller om jag håller på att få lunginflammation. Jag ska avvakta lite och åka in igen om ett par dar om jag inte är bättre då. Well well.
Gick en sväng på stan med Linda efteråt. Hittade en fin klänning på H&M för endast 60 kronor. Jag har egentligen köpstopp på kläder i januari men jag har tittat på den här klänningen länge och nu när den var nedsatt kunde jag inte stå emot. Om jag blir trött på att plugga senare kanske jag visar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0