When I held ya.

Nu åker dongeln snart ut genom fönstret. Telia, vad är problemet?! Det känns lite som att allt gått på halvfart idag, inte vara min internetuppkoppling. Skulle plugga förut, tog närmare 5 timmar att läsa igenom ett dokument på 9 sidor. 95% paus och 5% plugg är min melodi. Orkade inte gå på långpromenad förrän vid sjutiden, vilket var väldigt dumt för då hade temperaturen sjunkit ända ner till -13. När vi kom hem igen hade både Casco och jag is i hela ögonfransarna.
Ikväll är det många tankar i huvudet, och allt känns lite tungt. Skickar kärlek och styrkekramar till nära och kära som är starka och kämpar. ♥ Nu ska jag sova, och hoppas att allt kännas bättre imorgon.

Kommentarer
Postat av: frugen

Saknar dig verkligen!

2012-02-13 @ 13:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0