Sweet dreams.

Mitt internet fungerar inte riktigt som det ska, därav den rätt kassa uppdateringen här. Det har dålig uppkoppling och lägger ner verksamheten helt titt som tätt. Snart ringer jag Telia och frågar vad problemet är. Mitt tålamod är nämligen slut för längesen...
En god nyhet är i alla fall att vaktmästaren ringde idag och berättade att mitt rum ska renoveras på påsklovet eller innan dess! För er som inte sett det kan jag berätta att jag just nu har garderobsdörrar i en jätteful grön färg och en plastmatta på golvet som är grågrön. Dörrarna ska bli vita och mattan på golvet ska bytas ut mot en annan, som mer ser ut som trägolv. Riktigt trägolv var tydligen inte att tänka på.. Men jag är nöjd ändå jag.
Nu måste jag snart bege mig ner till tvättstugan med all min tvätt. Det var nog tre veckor sen jag var där senast, och man kan ju säga att det börjar bli dags igen... Tvättkorgen svämmade över för längesen. Sååå... ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0