Little bad girl.

Nyss fick jag ett energiryck och städade ur kylen i korridorsköket. Lite äckligt var det, men inte så farligt som man kunnat tro! Om 40 minuter ska Josefine och jag dock städa bakom ugnen, det blir nog ingen vacker syn... Hyresvärden kommer och inspekterar på måndag, och då ska allt vara tipptopp!
Annars då? Jotackbra. Jag är inte lika bitter idag som igår. Vem behöver en kille som ger en choklad liksom? Inte jag i alla fall. Självständig big time. Önskar att jag var så självständig att jag kunde sätta upp hyllor själv också, men så duktig är jag inte. Hjälp, någon? Kriterier: du ska veta hur man sätter upp en hylla på en vägg av betong. Borr är inget måste för det kan jag låna. Jag bjuder på tusen kilo fika, trevligt sällskap och sånt där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0