Alla hjärtans dag.

Jahopp, idag är det alla hjärtans dag och här sitter jag och väntar på att bli överöst med blombuketter, choklad och gulliga kärleksförklaringar. Hittills under dagen har det varit väldigt tomt på den fronten, men jag fortsätter tappert att vänta. Snart känner jag på mig att det knackar på dörren, och när jag öppnar kommer jag bli nästan kvävd av det hav av rosor som väller in genom dörröppningen.
Nämen på riktigt hörrni, alla hjärtans dag känns rätt värdelöst. Alla par ska under en speciell dag visa hur mycket de tycker om varandra (vilket man borde göra varje dag) och alla singlar får sitta hemma, äta choklad och känna sig ensamma.
(Ja, jag är bitter)
Nu, promenad med mannen i mitt liv. Casco alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0