Too close.

Här sitter jag och försöker vara duktig på att plugga. Dock är mina anteckningar totalt snurriga, jag undrar vad jag har gjort på föreläsningarna egentligen. Eller jag behöver inte undra, jag vet ju egentligen att jag läser bloggar och kollar Facebook 90% av tiden. Skoltrött - check. Vi läser just nu Livsmedelssäkerhet, och jag håller för tillfället på att titta igenom anteckningar om matförgiftningar. Alla bakterier ger i princip samma symptom så jag förstår inte hur jag ska lyckas hålla isär dem. Läste precis att bakterien Vibrio cholerae är associerad med att vattna vatten och att man smittas när man gör det. Var jag ens vaken när jag skrev det? Ibland blir jag bara så trött på mig själv alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0