Göteborg.

Hej och hå! Jag befinner mig just nu i Göteborg för en blixtvisit (åker hem imorgonkväll). Det är festligt att vara här men något som är mindre festligt är att jag verkar ha dragit på mig någon slags matförgiftning/magsjuka. Mådde tokigt när jag vaknade och ett par timmar efter det men nu verkar det (peppar peppar) vara lite bättre. Hoppas på att vara helt frisk ikväll så jag kan träffa släkten lite innan jag ska åka hem igen. Åkte tåg hit igår och det var väl inte direkt det roligaste jag varit med om. Blev sammanlagt ca 1,5 h försenad, så farligt var det väl inte men det var kallt och jag var trött. En bra grej är i alla fall att jag kommer få ett värdebevis för pengarna jag köpte resan för eftersom vi var så sena. Alltså åkte jag gratis hit! Rätt schysst. Tanken var att jag skulle luncha med Lovisa idag men jag ställde in det. Nu ska jag kolla på julkalendern och försöka friskna till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0