Seize the day.

Klippningen blev superfin, men färgning blev lite sisådär. Första gången tog färgen inte riktigt som den skulle, så jag gick tillbaka igår och bad att få det omfärgat. Nu är det bättre i alla fall, men det är fortfarande inte riktigt som jag vill ha det. Min mobilkamera har blivit så dålig så jag tror inte att det är nån ide att jag fotar... Kommer ändå inte synas särskilt bra. Ska försöka bleka topparna lite till här hemma så blir det nog fint sen!
 
I eftermiddag ska jag jobba, nu har jag bara tre pass kvar så nedräkningen har verkligen börjat. Hoppas på lite fint väder sen när jag är ledig. Skulle verkligen behöva spendera lite tid i solen, nu är jag nästan så blek att jag är genomskinlig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0