Sånt är livet.

Igår hjälpte lillebror mig att fixa en ny bloggdesign. Thänks män! Den blev fin tycker jag, och ugglan på headern är väldigt passande eftersom jag samlar på ugglor.
 
Började dagen med en springtur! Har inte kunnat träna klokt på hela sommaren eftersom jag stukade foten och skadade ett ledband när vi var på P&L i juni. Nu har jag äntligen kommit igång med att jogga lite i alla fall, så skönt!  Dock är det lite tråkigt att inse hur snabbt konditionen försämras... Innan stukningen sprang jag milen på under en timme, nu orkar jag inte ens jogga femman under 30. Men men, det är bara att kämpa på så är jag nog där snart igen. 
 
Dags att fortsätta packa... Bara två dagar kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0