Hey man.

Godmorgon kära ni.
 
I nuläget känner jag mig både stressad och kolugn. Mycket ska hinnas med innan vi packar flyttlasset och styr kosan över havet mot Uppsala på fredag. Tur att det är några dagar kvar så jag hinner med allt. Som vanligt har jag styrt upp mitt liv med en att göra-lista som är milslång. Vet inte riktigt var jag ska börja så istället gör jag ingenting och placerar mig i soffan med näsan i "Luftslottet som sprängdes" istället. Spännande bok det där.
 
Klockan elva kommer Victoria hit. Vi ska promenera med hundis till veterinären för att väga honom (tycker han har gått ner lite men jag kanske bara är nojjig), ta igen allt tjejsnack som vi inte hunnit med under sommaren och träna på coola hemliga grejer. Det blir finare än fint. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0