Better together.

Hej hej hallå. Karolina heter jag och jag har lite glömt att jag har en blogg... Sommaren har varit så fullknökad med jobb att jag inte riktigt har prioriterad att sitta framför datorn. 192 timmar och lite till skrapade jag ihop i juli månad. Fy tusan vad trött jag var vissa dagar alltså. Det tar på kroppen att jobba mellan 8-18 i stort sett varenda dag. Nu är jag glad att juli är över, och ännu gladare kommer jag bli den 25e när lönen trillar in på kontot. 
 
Snart, närmare bestämt den 24e, bär det av tillbaka till Uppsala. Som jag har längtat! Pappa och Anton följer med upp, och så Casco också såklart. Jag är riktigt taggad på att börja skolan igen. Innan den drar igång på riktigt för min del ska jag tillsammans med min klass hålla i nollningen för de nya amöborna som börjar. Tänk att vi börjar trean... TREAN?! Det är helt galet. När jag själv gick i amöbaklassen tyckte jag att treorna var hur stora som helst och att de visste så himla mycket saker. Visst känner jag mig äldre nu än när jag började ettan och visst kan jag mer än vad jag kunde då. Dock långt ifrån så mycket som jag känner att jag borde kunna... Det är både fantastiskt och skrämmande hur snabbt tiden går. Snart står jag där på examensbalen och undrar var tusan de där 5,5 åren tog vägen. 
 
Idag ska jag bara passa på att njuta av ledigheten. Jag har tre kortpass kvar i helgen, men är fri fram tills dess. Ska möta upp Elin vid 13 för en lunchfika på stan, och efter det ska jag färga och klippa håret. Känner att en förändring är på sin plats, var så längesen sist nu. Om blogginspirationen håller i sig kanske jag slänger upp en bild här senare, vem vet. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0