Wild dances.

God morgon!
Idag skriker alla muskler i mina ben aj, för igår sprang Casco och jag en mil! Det har vi aldrig gjort förut. Han får alltid springa lös när vi joggar, så jag vet om han blir trött och inte orkar med. Det händer dock aldrig, han var lika pigg som innan när vi kom hem. Det var inte jag... Men det kändes väldigt bra efteråt!
Vid halv 2-tiden ska jag möta upp Li och Lovisa för en promenix ut till Snäck. Lovisa och jag träffades senast i Göteborg för några veckor sen. Li sprang jag på i Gallerian i Stockholm för ett tag sen, men annars har vi inte setts sen i somras. Ser verkligen fram emot vår lilla promenad-dejt! ♥
Nu till något mindre trevligt - statistikplugg. Herråå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0