Trött tjej.

Jisses vilken lång dag det känns som det har varit! Imorse var Josefine och jag ute och sprang tillsammans med Casco. Bra start på dagen. Sen var jag på föreläsningar och efter det följde Ebbis med mig hem och bokade boende till vår resa i sommar. Efter det begav vi oss till stan, skulle kolla på lite presenter och fika med fina Lovisa som är i Uppis på besök. Lyckades hitta ett par skor på H&M för endast 25 riksdaler eftersom jag hade ett presentkort.
Det gick dock inte så bra att åka hem... Det var helt avspärrat runt Centralstationen, eftersom det var en man med kniv inne i Stadshuset. Efter 40 minuter i spöregn lyckades jag i alla fall hitta en buss som gick hela vägen hem, och efter att ha lagat mat har jag nu däckat i soffan. Ska nog förflytta mig till sängen snart... Ögonen går lite i kors. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0