Såpbubblor.

Färdigpluggat för idag. På måndag har vi tenta i epidemiologi och statistik, och jag har pluggat ovanligt lite för att vara mig. Det känns faktiskt rätt skönt. Jag har mycket kvar att banka in i huvudet, men det hinner jag imorgon. Skönt med korta delkurser, för det betyder (förhoppningsvis) att tentan är rätt kort. Vi är i Spanien när omtentan ska skrivas, så det vore skönt att klara den för annars måste jag skriva om den efter sommaren.
Annars då? Helgen hittills har varit seg. Vi hade inläsning igår (= inga föreläsningar), men jag låg mest och sov. Idag har jag i alla fall pallrat mig in till stan och köpt tyg. Nu ska jag se om min symaskin vill samarbeta, det var lite si och så med det förra gången jag skulle sy. Hoppas bara den hade en dålig dag och inte att den är trasig, för det kan bli dyrt har jag hört. Time to find out, toodles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0