Vanilla sky.

Jisses vad kul gårdagskvällen var! Vi hade förfest här i korridoren innan vi begav oss till Värmlands och dansade loss tills klockan var ett och dem stängde. Mina nya skor är bäst, trots ganska hög klack är de jättebekväma och man kan dansa som bara den när man har dem på sig! Efteråt drog vi till Donken och köade i en evighet. Vad gör man inte för lite pommes?!
Idag har jag inte riktigt gått upp ur sängen än... Eller, Casco och jag var ute vid åtta imorse, och efter det städade jag köket. Sen dess har jag legat i sängen och sett Gossip Girl. Nu ska jag nog ändå pallra mig upp, ta ut vovvi på en långpromenad i det fina vädret och sen åka till Boländerna. Behöver handla mat på COOP och köpa en ny skrivbordslampa på IKEA. Sen kommer jag säkert hitta en massa andra bra grejer som jag kommer på att jag också behöver! I eftermiddag ska jag baka och ikväll kommer Lisa över på fika. Vem sa att man borde plugga egentligen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0